Roblox shinobi

  Դիտումներ 2,166,048

Flamingo

Ամիս առաջ

Today I play Shinobi's Life 2 on Roblox the best Naruto game ever made on the platform I had a really good time playing I might wanna do a second one lol lemme know if u want

Մեկնաբանություններ
Flatulence Gaming
Flatulence Gaming Ամիս առաջ
“I have a gambling addiction” Lady Tsunade: I found I best friend.
sebas Alvarado
sebas Alvarado 8 օր առաջ
LOOOOOLLLLLLL
Mxdnïght
Mxdnïght 11 օր առաջ
@Sincerly Bacon nope others have been pinned and hearted
Mxdnïght
Mxdnïght 11 օր առաջ
@datguywithabanana he has done that before
Busy North Carolinian
Busy North Carolinian 15 օր առաջ
Noob
Clap1fy
Clap1fy 20 օր առաջ
Go subscribe to this guy
Pain
Pain 13 րոպե առաջ
This world shall know pain
Naomi Akamari
Naomi Akamari 20 րոպե առաջ
"Rasengan" Naruto: Ramen!
Naomi Akamari
Naomi Akamari 21 րոպե առաջ
"My Pain is greater than yours!" Naruto: My pain is greater than yours cause no one ever loved me and you almost just killed hinata the only ono that likes me ;-;
Buzzu_Sal76
Buzzu_Sal76 26 րոպե առաջ
Senj as spawn if u didnt release 😂😂 1:23
Nethy999 PW
Nethy999 PW 2 ժամ առաջ
Flamingo in 1:40: *uses secret genjutsu* Also flamingo in 2:35: *focuses chakra for taijuts* STOP SHUTTING DOWN THE GAME!!! Also flamingo in 3:44: *confirms that his genjutsu is psychic focus*
Nigel Quinones
Nigel Quinones 2 ժամ առաջ
YOUR THE NOOB BC U DIED TO A NPC AND U THINK PPL R TRASH IN THAT GAME
Student1 West Park
Student1 West Park 3 ժամ առաջ
he spined sarutobi-
ZEX0N
ZEX0N 3 ժամ առաջ
who else screamed at albert when he removed the ash
Isaiah Sears
Isaiah Sears 3 ժամ առաջ
@isaiah.sears
ThatRandomWeeb
ThatRandomWeeb 3 ժամ առաջ
Hold up... ALBERT IS A WEEB!? THE COMMUNITY CLAIMS HIM
ZinhoZ
ZinhoZ 4 ժամ առաջ
I love shinobi life 2 i play it all the time
STRIKE FOAI
STRIKE FOAI 4 ժամ առաջ
7:50... I’m down to help u
Epic Gaming
Epic Gaming 6 ժամ առաջ
You can go to arena
Jesus Torres
Jesus Torres 6 ժամ առաջ
I am a naruto fan to
its ya boi
its ya boi 6 ժամ առաջ
Shows naruto , precede to jojo reference 😂
Finnbar Saunders
Finnbar Saunders 8 ժամ առաջ
IM A BIG FAN TO : )
thuan quach
thuan quach 8 ժամ առաջ
Flamingo want me help u grind to get oss mission
The King Libra
The King Libra 9 ժամ առաջ
my boy spun off sarutobi
Torres Nguyen
Torres Nguyen 9 ժամ առաջ
2:07 wait what is that looks rare
Hao H Vlogs
Hao H Vlogs 9 ժամ առաջ
Anybody notice? That he spin an Most best genkai?
Bigkraa Official
Bigkraa Official 9 ժամ առաջ
My man ALbert watches AOT hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Drainspeeder
Drainspeeder 9 ժամ առաջ
thats just ninja storm 2
Auston Alloway
Auston Alloway 10 ժամ առաջ
What kind of an auto clicker did he use.
Blue Sky
Blue Sky 10 ժամ առաջ
Albert I can show u have to fly
Mew Master
Mew Master 10 ժամ առաջ
imagine if he knew jins are in the game, wait....
IXx DEI xXI
IXx DEI xXI 10 ժամ առաջ
When You waste 25 rbx for three spins and You don't know that there are codes that give more
Selemence Tube
Selemence Tube 11 ժամ առաջ
Pls play more of it
Bloon_Novice
Bloon_Novice 11 ժամ առաջ
Rell is fucking rich
Kawaii Peachy Milk
Kawaii Peachy Milk 12 ժամ առաջ
flamingo to fly you have to be on a tree and hold space and when you start flying let go of space
Kirill Mei
Kirill Mei 12 ժամ առաջ
there are codes you dont need to spent so much robux
GhostKing 1401
GhostKing 1401 13 ժամ առաջ
All the pro guys from shinobi life be like:what the hell are you doing
Locked
Locked 13 ժամ առաջ
U dont even need to gamble bro... You can do daily quests and do codes that release like everyday...
Locked
Locked 13 ժամ առաջ
DID HE JUST SPIN AWAY SARUTOBI OMG FACE PALM....
Bilgutei Dugarjav
Bilgutei Dugarjav 14 ժամ առաջ
Happ
iNSECTiON Lang Malakas
iNSECTiON Lang Malakas 14 ժամ առաջ
something spawns in leaf village while albert watches the tuturial xd
Kamran Kiyani
Kamran Kiyani 15 ժամ առաջ
i like how toy sa pooop
kristen kissner
kristen kissner 15 ժամ առաջ
Wait so flamingo was sausk???? The whole time?
Isaac Brito
Isaac Brito 15 ժամ առաջ
Oh by the way Albert you can buy somthing in game called a genkai bag and you can get any genkai you ever had back
Charity nwokeoma
Charity nwokeoma 16 ժամ առաջ
THIS GUY MET THE CREATOR
trashygamerjon
trashygamerjon 16 ժամ առաջ
How old r u suppose to be for this not to be mental torture
Front King
Front King 17 ժամ առաջ
DONT BRING THE 9 YEAR OLD FANS INTO THE GAME shit...
Add Not Subtract
Add Not Subtract 17 ժամ առաջ
Albert: **Spins away Sarutobi** any pvper in shinobi life 2: OH GOD OH FUCK
Shayne F
Shayne F 18 ժամ առաջ
2:04 lord he spun ash
South Joestar
South Joestar 18 ժամ առաջ
Senju Rajin spawned in you server and you didn't even go get it smh smh smh smh ez ez ez ez ez ez ez ez ez
Jonathan Lim
Jonathan Lim 18 ժամ առաջ
1:32 When Senju Raijin spawns in ur server as soon as u start the game. He didnt even notice lmao
penguin daryus
penguin daryus 20 ժամ առաջ
i wont say anything to roblox if will not say too (we both have autoclicker)
Carrick Dawson
Carrick Dawson 20 ժամ առաջ
When u say the guy that is sans, that is actually mitsuki, hes strong tho
Pamki -e
Pamki -e 20 ժամ առաջ
2:06 Me : Are u serius want to spin it?
Tobi's Salamence
Tobi's Salamence 21 ժամ առաջ
Flamingo's Summoning Jutsu is Felipe
YuLe Chang
YuLe Chang 22 ժամ առաջ
kage bushino jutsu means shadow clone jutsu
Phung Nguyen
Phung Nguyen 22 ժամ առաջ
You make he noob? .... YOU STUPID NOOB KNOW PLAY ROBLOX THE ACCOUNT IS UGLY HAHAHA
Marc David Penaredondo
Marc David Penaredondo 22 ժամ առաջ
Get a tail beast
myrna abing
myrna abing 22 ժամ առաջ
I watch naruto shippuden
SavagePainZ
SavagePainZ 23 ժամ առաջ
When flamingo started playing senju raijin spawned
zachary fajardo
zachary fajardo Օր առաջ
and sasuke and sasori and boruto and kakashi
zachary fajardo
zachary fajardo Օր առաջ
i like to be naruto...
Naruto uzumaki !
Naruto uzumaki ! Օր առաջ
And upgrade taijutsu to lvl up faster
Naruto uzumaki !
Naruto uzumaki ! Օր առաջ
Yes shinobi life 2 for mobile now and he’s not even playing there’s modes and it’s kinda good? In my opinion big naruto fan me
CHRISTOPERPAN PLAYZ
CHRISTOPERPAN PLAYZ Օր առաջ
Me gets rinnengan on my 80 spins when i stared Everyone: omg omg omg, HOW?!?!!??!
Stacey Edmund
Stacey Edmund Օր առաջ
did you watch naruto shippuden yet?
Random guy Idk
Random guy Idk Օր առաջ
I am surprised that he has half of eren lol
Binod Das
Binod Das Օր առաջ
Whar
don't tap
don't tap Օր առաջ
I definitely don't want robux my username is kenneth34714
rainbowcatz
rainbowcatz Օր առաջ
flamingo please make another shinobi life vid
Melvan Beamer
Melvan Beamer Օր առաջ
I hope you know how to turn in to the Ninetails it’s hard to do that
ItzN4hmir
ItzN4hmir Օր առաջ
FIGHT ME ALBERT
Mariz maningding
Mariz maningding Օր առաջ
Who notice flamingo ranked up
Yumiko Kun
Yumiko Kun Օր առաջ
I have itachi sharingan B)
Demba Bah
Demba Bah Օր առաջ
I love your videos and naruto
karatekitty21
karatekitty21 Օր առաջ
Btw, that gold dust is the fourth kazekage sand ;)
Stichting Destiny Social Events
Stichting Destiny Social Events Օր առաջ
0:44 I'm a big fan I seen every episode and read the whole Manga :put jojo pose outline in
Shirley Tempongko
Shirley Tempongko Օր առաջ
" I have a gambling addiction " Jabami Yumeko be like: 10 million yen bet who wins?? Mary Saotome be like: BAKA
glichy gamer
glichy gamer Օր առաջ
Albert: i can only hurt sunscreen eaters Me: yeah thats fair
LeFancyLlama
LeFancyLlama Օր առաջ
Me with Kaguya and Sharingan: ya so hard to get good genkais
SUPER CRINGEY
SUPER CRINGEY Օր առաջ
If U ever play this game again Albert.. try free jumping, the same way how u climbed the wall.. climb the tree to the top and jump on the red tops :D👍
Alert PlayzInYT
Alert PlayzInYT Օր առաջ
It's a fan game
Obama Wilson
Obama Wilson Օր առաջ
uhh i have to say this but he looks like hegot rejected
RBXLegend Blu
RBXLegend Blu Օր առաջ
lol senju raijin spawned in his server
《PERVERT》HãPPÿJîmMÿ 999
《PERVERT》HãPPÿJîmMÿ 999 Օր առաջ
“I have a gambling addiction” Tsunade:same Hashirama:same too
ENRIQUE JESUS TABUENA
ENRIQUE JESUS TABUENA Օր առաջ
Gréât job! But your level is only halfway to MY level. I’m level 409. I subscribed! And your hot fat I am ur only supporter
yourmum
yourmum Օր առաջ
this man is so lucky *senju raijin spawned when he joined*
AidanR R
AidanR R Օր առաջ
You should make more anime vids
Aaron Keppler
Aaron Keppler Օր առաջ
Casually also has titan form Erin in the background to
cormac 232
cormac 232 Օր առաջ
HE JUST SPINEED SARATOBI
?B0rut0¿ ?Uzumaki¿
?B0rut0¿ ?Uzumaki¿ Օր առաջ
When he got in the game senju rajin spawned lol
シToasty
シToasty Օր առաջ
it wont be taken down for copy write because the creators of naruto would care less, and they did one different thing *the sage of SEVEN paths*
Zen_whyYT Pasillas
Zen_whyYT Pasillas Օր առաջ
I just saw you have ash and it’s rare that made me laugh
l GG l Ara
l GG l Ara Օր առաջ
Albert is weird,weird is an word an word has letters letters have 7 letters 7 letters -1 is 6 and albert is ofc stupid and stupid has 6 letters now we have 2 of 6 6 and 2 is 8 - 1 = 7 - 1 is again 6 now we have 6 6 6 and that combines and we get 6/6/6 and then u have 666 the horror number so this makes us be closer to alberts fatness and now if u make 6 and 6 with 6 its 666666666 and that''s alberts fatness
Bail_storm
Bail_storm Օր առաջ
i watched this wearing the naruto headband
Nubsy
Nubsy Օր առաջ
Aye bet pay me 5 bucks and I will join you for how ever long you want I can just do a bunch of missions for you and when your level 500 go kill every body BELIEVE IT
Kerem Mansur
Kerem Mansur Օր առաջ
does not know what genka is 2:06
F0RM
F0RM Օր առաջ
Albert: Dies me: *inserts Naruto sad music* sasuke: no you fool ask sakura to do that 😎
Wolfito Pines
Wolfito Pines Օր առաջ
and bruh.. they doesnt stop working
Wolfito Pines
Wolfito Pines Օր առաջ
there is a 2x exp you need only to join a group
Wolfito Pines
Wolfito Pines Օր առաջ
he is really stupid you can accept quests
Wolfito Pines
Wolfito Pines Օր առաջ
AND WORST you can use cdes to get more than 20 spins
Wolfito Pines
Wolfito Pines Օր առաջ
YOU idiot you spin sarutobi
Lammet 11
Lammet 11 Օր առաջ
What about a genkai
Br Uh
Br Uh Օր առաջ
WHY do you ruind the Anime
I betrayed my girlfriend in Among Us...
27:31
Flamingo
Դիտումներ 4մլն
How illegal can Roblox games get?
08:38
Flamingo
Դիտումներ 2.2մլն
Making Pizza but I'm a Pirate
17:03
Ted Nivison
Դիտումներ 374հզր
Xbox Series X Console Unboxing - A Next Gen Gaming System
8:59
TheRelaxingEnd
Դիտումներ 952հզր
I used Roblox magic to ruin lives
09:48
Flamingo
Դիտումներ 2.2մլն
Roblox noobs try to figure out what I'm drawing
14:28
Flamingo
Դիտումներ 3.2մլն
ROBLOX HUNGER GAMES
12:01
Flamingo
Դիտումներ 3.6մլն
Roblox sneaky boy breaks rules and BLAMES ME
10:37
Flamingo
Դիտումներ 1.6մլն
well roblox noob ur goin down with me
10:53
Flamingo
Դիտումներ 1.8մլն
Roblox impostor... I tricked them
09:45
Flamingo
Դիտումներ 2.4մլն
Playing Among Us with friends!
30:31
Flamingo
Դիտումներ 4.2մլն
ROBLOX GERALD...
11:10
Flamingo
Դիտումներ 1.2մլն
Making Pizza but I'm a Pirate
17:03
Ted Nivison
Դիտումներ 374հզր
Xbox Series X Console Unboxing - A Next Gen Gaming System
8:59
TheRelaxingEnd
Դիտումներ 952հզր
Among Us but FaZe Banks Goes 900 IQ!
10:07
Jarvis & Kay Gaming
Դիտումներ 543հզր
SIDEMEN play AMONG US but there's a 3rd IMPOSTOR (Sidemen Gaming)
14:38
*ULTIMATE* TINY HIDE & SEEK... (Fortnite)
11:57
Ghoulz
Դիտումներ 377հզր
Bungie ViDoc - Forged in the Storm
14:49
Bungie
Դիտումներ 634հզր
Collecting RARE Billionaire SUPERCARS In GTA 5.. (Mods)
15:00
Among Us but SIMPING is BIG BRAIN
22:13
Mr. Fruit
Դիտումներ 590հզր